Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

 

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж 2018 року надійшло 127 звернень, що на
8 менше порівняно з відповідним періодом 2017 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2017 року зменшилась на 16 і становить 66. Кількість звернень на особистому прийомі збільшилась на 8 і становить 61.

Через районну державну адміністрацію надійшло 54 звернення, поштою 11, через уповноважену особу – 1, через департамент соціального захисту населення облдержадміністрації звернення не надходили.

Дублетних –2, неодноразових -4, колективних, та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулись 127 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж 2018 року, 124 становлять заяви, 3- скарги.

У зверненнях порушено 129 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 49; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 27; визначення соціального статусу та одержання пільг – 21; пільгового перевезення пасажирів – 3; призначення, перегляд розміру трудової пенсії та її виплати -2; оплата праці, виплата заробітної плати, розрахунки при звільненні — 2; інші — 17.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 78 питань, надано роз’яснення на 51.

Забезпечено розгляд 122 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 60 питань надано роз’яснення, 61 – задоволено, 1 не підлягає розгляду.

Забезпечено розгляд 37 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 19 питань надано роз’яснення, 18 – задоволено.

Також розглянуто 28 звернень, що надійшло через телефонну «гарячу лінію керівництва Знам’янської районної державної адміністрації», з яких на 13 питань надано роз’яснення, 16 – задоволено.

З метою попередження збільшення кількості письмових та усних звернень громадян та з метою інформування населення району з питань діючого законодавства і заходів соціального захисту на стендах, в доступних для громадян місцях, розміщена інформація про зміни в чинному законодавстві щодо надання всіх видів державної допомоги, субсидій на житлово-комунальні послуги, пільг та інших питань, що відносяться до повноважень управління. Поряд з цим, ведеться інформаційно — роз’яснювальна робота через засоби масової інформації, а саме в районній газеті «Сільське життя» впродовж

 

2

 
2018 року надруковано 23 статті з різних питань соціального захисту населення. Окрім цього, в управлінні здійснюється прийом населення за принципом «єдиного вікна». Так станом на 29 грудня 2018 року надано 5902 консультацій та прийнято 6391 заяву.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
2018 року здійснено 24 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 172 особам та прийнято 136 заяв для призначення різних видів державної соціальної допомоги.

Постійно здійснюється аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних та неодноразових, а саме: з метою вжиття своєчасних заходів проводиться ретельний аналіз тематики звернень громадян та ефективності вирішення питань, що найбільше їх турбують; виявляються та усуваються причини, що породжують скарги громадян; не допускається надання формальних або необгрунтованих відповідей; залишаються на додатковому контролі звернення, у яких надана заявникам лише проміжна відповідь. Основними причинами збільшення звернень громадян є значна захворюваність та недостатній рівень доходів населення, що не забезпечує підвищення стандарту життя та добробут громадян району; стан фінансування пільг, призначення та виплата субсидій населенню.

Письмові відповіді громадянам надаються стовідсотково. За 2018 рік фактів порушення термінів розгляду звернень не виявлено. Керівництво та службові особи, задіяні у розгляді звернень, всебічно намагаються приймати об’єктивні рішення із дотриманням вимог чинного законодавства. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовці, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції  та ООС на сході України, члени їх сімей, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Усі письмові звернення розглядаються начальником, а у разі його відсутності – заступниками начальника, із подальшим визначенням виконавців.