Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

 

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації у І кварталі 2019 року проводило роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв’язку, викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв’язку через «Урядову гарячу лінію», Кіровоградський обласний контактний центр та «гарячу лінію» керівництва районної державної адміністрації.

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року надійшло 27 звернень, що на
5 менше порівняно з відповідним періодом 2018 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2018 року не змінилась і становить 13. Кількість звернень на особистому прийомі зменшилась на 2 і становить 13.

Через районну державну адміністрацію надійшло 13 звернень, поштою 1.

Неодноразових — 2, колективних, та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулись 27 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління у І кварталі 2019 року, 27 становлять заяви.

У зверненнях порушено 27 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 14; призначення і виплати соціальної допомоги – 4; визначення соціального статусу та одержання пільг – 7; пільгового перевезення пасажирів – 1.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 17 питань, надано роз’яснення на 10.

Забезпечено розгляд 28 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 6 питань надано роз’яснення, 23 – задоволено. Забезпечено розгляд 44 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 4 питання надано роз’яснення, 40 – задоволено.

Також розглянуто 11 звернень, що надійшли через телефонну «гарячу лінію керівництва Знам’янської районної державної адміністрації», з яких на 3 питання надано роз’яснення, 8 – задоволено.

З метою попередження збільшення кількості письмових та усних звернень громадян та з метою інформування населення району з питань діючого законодавства і заходів соціального захисту на стендах, в доступних для громадян місцях, розміщена інформація про зміни в чинному законодавстві щодо надання всіх видів державної допомоги, субсидій на житлово-комунальні послуги, пільг та інших питань, що відносяться до повноважень управління. Поряд з цим, ведеться інформаційно — роз’яснювальна робота через засоби масової інформації, а саме в районній газеті «Сільське життя» у І кварталі

 

 

2

2019 року надруковано 3 статті з різних питань соціального захисту населення. Окрім цього, в управлінні здійснюється прийом населення за принципом «єдиного вікна». Так станом на 01 квітня 2019 року надано 425 консультацій та прийнято 268 заяв.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», в І кварталі
2019 року здійснено 6 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 57 особам та прийнято 34 заяви для призначення різних видів державної соціальної допомоги.

Постійно здійснюється аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних та неодноразових, а саме: з метою вжиття своєчасних заходів проводиться ретельний аналіз тематики звернень громадян та ефективності вирішення питань, що найбільше їх турбують; виявляються та усуваються причини, що породжують скарги громадян; не допускається надання формальних або необгрунтованих відповідей; залишаються на додатковому контролі звернення, у яких надана заявникам лише проміжна відповідь. Основними причинами збільшення звернень громадян є значна захворюваність та недостатній рівень доходів населення, що не забезпечує підвищення стандарту життя та добробут громадян району; стан фінансування пільг та субсидій населення.

Письмові відповіді громадянам надаються стовідсотково. За І квартал
2019 року фактів порушення термінів розгляду звернень не виявлено. Керівництво та службові особи, задіяні у розгляді звернень, всебічно намагаються приймати об’єктивні рішення із дотриманням вимог чинного законодавства. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовці, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції  та ООС на сході України, члени їх сімей, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Усі письмові звернення розглядаються начальником, а у разі його відсутності – заступниками начальника, із подальшим визначенням виконавців.