Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

 

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж 9 місяців 2018 року надійшло 97 звернень, що на
13 менше порівняно з відповідним періодом 2017 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2017 року зменшилась на 11 і становить 40. Кількість звернень на особистому прийомі збільшилась на 2 і становить 43.

Через районну державну адміністрацію надійшло 47 звернень, поштою 7, через департамент соціального захисту населення облдержадміністрації звернення не надходили.

Дублетне –1, неодноразових -4, колективних, та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулись 97 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж 9 місяців 2018 року, 96 становлять заяви, 1- скарга.

У зверненнях порушено 99 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 39; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 17; визначення соціального статусу та одержання пільг – 16; пільгового перевезення пасажирів – 3; призначення, перегляд розміру трудової пенсії та її виплати; інші — 15.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 57 питань, надано роз’яснення на 42.

Забезпечено розгляд 83 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 42 питання надано роз’яснення, 40 – задоволено, 1 не підлягає розгляду.

Забезпечено розгляд 27 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 14 питань надано роз’яснення, 13 – задоволено.

Також розглянуто 21 звернення, що надійшло через телефонну «гарячу лінію керівництва Знам’янської районної державної адміністрації», з яких на 6 питань надано роз’яснення, 15 – задоволено.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
9 місяців 2018 року здійснено 18 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 88 особам та прийнято 40 заяв для призначення різних видів державної соціальної допомоги.