Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

впродовж 2017 року

 

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж 2017 року надійшло 135 звернень, що на
14 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2016 року зменшилась на 14 і становить 64. Кількість звернень на особистому прийомі зменшилась на 7 і становить 53.

Через районну державну адміністрацію надійшло 68 звернень, поштою – 13, засоби масової інформації – 1, департамент соціального захисту населення облдержадміністрації та інші органи влади звернень не надходило.

Колективних звернень надійшло 1, дублетних – 2, неодноразових – 3, повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулось 135 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж 2017 року, 132 становлять заяви, 2 – скарги, 1 — пропозиція.

У зверненнях порушено 135 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 43; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 23; забезпечення пільгового санаторно-курортного лікування, виплата компенсації за невикористану путівку — 5; визначення соціального статусу та одержання пільг – 36; пільгового перевезення пасажирів – 9; призначення, перегляд розміру трудової пенсії та її виплати – 1; оплата праці, виплата зарплати, розрахунки при звільненні – 1; працевлаштування, виплата допомоги по безробіттю – 1; інші — 16.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 80 питань, надано роз’яснення на 55.

Забезпечено розгляд 160 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 84 питання надано роз’яснення, 76 – задоволено.

Забезпечено розгляд 48 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 27 питань надано роз’яснення, 21 – задоволено.

Також розглянуто 3 звернення, що надійшли через телефонну «гарячу лінію голови Знам’янської районної державної адміністрації», які вирішені позитивно.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
2017 року здійснено 20 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 198 особам та прийнято 93 заяви для призначення різних видів державної соціальної допомоги.

Впродовж 2017 року спеціалістами управління через громадську приймальню надано 5856 консультацій громадянам району.