Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

І кварталу 2018 року

 

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж І кварталу 2018 року надійшло 32 звернення, що на
10 менше порівняно з відповідним періодом 2017 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2017 року зменшилась на 4 і становить 13. Кількість звернень на особистому прийомі не змінилась і становить 15.

Через районну державну адміністрацію надійшло 17 звернень, поштою та через департамент соціального захисту населення облдержадміністрації звернення не надходили.

Дублетне –1, колективних, неодноразових та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулась 21 особа.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж І кварталу 2018 року, 32 становлять заяви.

У зверненнях порушено 34 питання, а саме: надання матеріальної допомоги – 18; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 6; визначення соціального статусу та одержання пільг – 4; пільгового перевезення пасажирів – 2; інші — 3.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 17 питань, надано роз’яснення на 17.

Забезпечено розгляд 33 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 12 питань надано роз’яснення, 20 – задоволено, 1 не підлягає розгляду.

Забезпечено розгляд 9 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 5 питань надано роз’яснення, 4 – задоволено.

Також розглянуто 7 звернень, що надійшли через телефонну «гарячу лінію керівництва Знам’янської районної державної адміністрації», з яких на 4 питання надано роз’яснення, 3 – задоволено.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
І кварталу 2018 року здійснено 6 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 39 особам та прийнято 13 заяв для призначення різних видів державної соціальної допомоги.

Окрім цього, в управлінні здійснюється прийом населення за принципом «єдиного вікна». Так станом на 30 березня 2018 року надано 1262 консультації та прийнято 2440 заяв.