Розгляд звернень громадян, що надійшли до управління соціального захисту населення райдержадміністрації 

 

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж І півріччя 2018 року надійшло 65 звернень, що на
21 менше порівняно з відповідним періодом 2017 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2017 року зменшилась на 6 і становить 36. Кількість звернень на особистому прийомі не змінилась і становить 29.

Через районну державну адміністрацію надійшло 31 звернення, поштою 5, через департамент соціального захисту населення облдержадміністрації звернення не надходили.

Дублетне –1, неодноразових -2, колективних, та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулись 65 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж І півріччя 2018 року, 65 становлять заяви.

У зверненнях порушено 67 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 27; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 11; визначення соціального статусу та одержання пільг – 11; пільгового перевезення пасажирів – 3; інші — 11.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 38 питань, надано роз’яснення на 29.

Забезпечено розгляд 60 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 29 питань надано роз’яснення, 30 – задоволено, 1 не підлягає розгляду. Через Кіровоградський обласний контактний центр надійшло 16 звернень громадян, з яких на 9 питань надано роз’яснення, 7 – задоволено.

Також розглянуто 19 звернень, що надійшли через телефонну «гарячу лінію керівництва Знам’янської районної державної адміністрації», з яких на 5 питань надано роз’яснення, 14 – задоволено.

Окрім цього, в управлінні здійснюється прийом населення за принципом «єдиного вікна». Так станом на 27 червня 2018 року надано 2513 консультації та прийнято 3610 заяв.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
І півріччя 2018 року здійснено 12 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 53 особам та прийнято 19 заяв для призначення різних видів державної соціальної допомоги.