Центр надання адміністративних послуг

 

Центр надання адміністративних послуг – місце спілкування влади і громади району, де можна одержати будь — яку інформацію, консультацію чи послугу з відповідними зручними умовами, компетентним і приязним персоналом.

Станом на 31 серпня 2020 року Центром прийнято 2705 заяв від жителів Знам’янського району, з них надано 2645 адміністративні послуги. Мешканцям району надано 324 консультація.

Головним завданням Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг.

 

Шановні відвідувачі Сектору з питань надання адміністративних послуг!

 

У зв’язку із запровадженням загального карантину в країні для запобігання поширення вірусних захворінь, просимо дотримуватися протиепідемічних заходів – за можливості не відвідувати  ЦНАП з ознаками хвороби.

Рекомендуємо відкласти (перенести) звернення до ЦНАП  у разі  нетерміновості (не нагальності) отримання адміністративної послуги.

Подбайте про власну безпеку – використовуйте засоби індивідуального захисту (маски), не допускайте скупчення навколо себе, витримуйте дистанцію 1 м. між відвідувачами та працівниками ЦНАПу та уникайте контакту з усіма, хто має ознаки захворювання.

Якщо Ваш візит є необхідним та для попереднього запису звертайтесь за телефоном :

+380660538192;  +380664533046

Для консультацій можете скористатись електронною поштою:

cnap@zn.kr-admin.gov.ua

Дякуємо за розуміння!

 

 

Шановні громадяни!

3 11.04.2017 року припинено прийом клопотань (заяв) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування від громадян, крім заяв учасників АТО які проживають у Знам’янському районі.

 

 

 

Пам’ятка-інструкцію для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

«Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь» (інформаційний довідник)

 

 

 

 

 

Шановні відвідувачі!

Для поліпшення підприємницького середовища, впровадження шляхів і механізмів вдосконалення та спрощення процедур отримання адміністративних послуг у районі функціонує відділ (Центр) надання адміністративних послуг Знам’янської районної державної адміністрації (далі – Центр). Прийом громадян здійснюється за принципом кабінетної системи, загальна площа складає 50м², 1 кабінет знаходиться в орендованому приміщенні,  власником якого є Знам’янська міська рада.  Роботу Центру забезпечують чотири фахівці (керівник, адміністратор, 2 державні реєстратори). 

В Центрі надається 109 адміністративних послуг, затверджених розпорядженнями голови Знам’янської районної державної адміністрації від 17 серпня 2018 року № 241-р «Про затвердження переліку  адміністративних послуг Знам’янської районної державної адміністрації у новій редакції», від 04 жовтня 2018 року № 283-р «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ (Центр) надання адміністративних послуг Знам’янської районної державної адміністрації», від 22 листопада 2018 року № 334-р «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ (Центр) надання адміністративних послуг Знам’янської районної державної адміністрації», від 05 березня 2019 року № 52-р «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ (Центр) надання адміністративних послуг Знам’янської районної державної адміністрації».

Протягом  І півріччя 2019  року  за отриманням адміністративних послуг до Центру звернулось 3564 суб’єкти. Адміністраторами Центру видано 3466 результатів послуг, що в середньому за місяць  складає  578 послуг. Найбільша кількість звернень припадає на державну реєстрацію права власності на нерухоме майно  –  195 послуг, отримання витягів з Державного земельного кадастру – 571 послуга та державну реєстрацію земельної ділянки – 192 послуги. Консультації надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою телефонного зв’язку. Спеціалістами надано 838 консультацій.  За І півріччя 2019 рік до районного бюджету перераховано 35,720 тис. грн. за надання адміністративних послуг.

Центр, під час виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами  місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

Впровадження реформи у сфері надання адміністративних послуг дало можливість суб’єктам звернення зменшити витрати часу на отримання адміністративних послуг.

Районною програмою розвитку малого і середнього підприємництва у Знам’янському районі на 2019 – 2021 року, затвердженої рішенням районної ради від 14 грудня 2018 року № 563 у розділі Х, передбачено кошти для забезпечення матеріально – технічної бази Центру.

Діяльність Центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, забезпечує рівність прав всіх суб’єктів звернення.

Інформація для населення про зміну Правил реєстрації та зняття з реєстрація місця проживання громадян розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, у місцях прийому суб’єктів звернень та у місцевих засобах масової інформації.

 

 

 

 

Актуальна інформація для громадян!

 

У Головному  територіальному управлінні юстиції у Кіровоградській області створений та діє прямий телефон (0522) 35-66-50 «гарячої» лінії з загальних питань роботи органів юстиції області, на який Ви можете звертатися за консультацією, час роботи – з понеділка по п’ятницю, щотижня з 10.00 до 12.00 год. або надсилати листи на поштову адресу: вул. Дворцова, 6/7, м. Кіровоград, 25006 та на електронну адресу: E-Mail: info@kr.minjust.gov.ua.

З метою донесення до відома громадськості інформації про систему державної реєстрації прав,  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державної реєстрації актів цивільного стану та реєстрації громадських об’єднань про їх основні принципи та функції, на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області http://krjust.gov.ua в рубриці «Управління державної реєстрації» розміщена інформація про порядок державної реєстрації, нормативно-правова база, яка регулює вказаний порядок, перелік суб’єктів державної реєстрації Кіровоградської області та контактні номери телефонів. Також розміщено ряд інформаційно-роз’яснювальних матеріалів, зокрема листи-роз’яснення, форми та зразки документів.

 

 

 

 

Контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та бізнесу покладається  на підрозділи, які діють у складі Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області:

  • Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

 

  • Сектор взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

 

Адреса розміщення:

25006, м. Кіровоград, вул. Дворцова, 6/7

телефон/факс: (0522) 35-66-45, 35-66-49

e-mail: info@kr.minjust.gov.uainfo@kr.drsu.gov.ua   

 

Графік роботи: 

понеділок – четвер з 8.30 год. до 17.30 год. 
п’ятниця з 8.30 год. до 16.15 год. 
обід: з 13.00 год.  до 13.45 год.

вихідні дні: субота, неділя.

 

 

 

До уваги громадян!

Відповідно ч.1 ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952- IV (у редакції Закону від 01.01.2016 року), ч 1.ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835- VIII (у редакції Закону від 01.01.2016 року)  рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.

Попередня редакція згаданого Закону передбачала можливість оскарження таких рішень лише до суду.

В Україні з’явилася додаткова можливість оскаржити рішення, дії чи бездіяльність державних реєстраторів при реєстрації нерухомого майна –шляхом подання скарги до Міністерства юстиції України та його територіальних органів.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

 — на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

—  на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Територіальні органи Міністерства юстиції розглядають скарги на:

— рішення державного реєстратора, крім рішень про державну реєстрацію прав, а також дії та бездіяльність державного реєстратора,

— дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

З метою створення дієвих механізмів адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1128, для забезпечення розгляду скарг Міністерством юстиції України та Головним територіальним управлінням юстиції у Кіровоградській області створено постійно діючу Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Комісія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України знаходиться за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13

Телефон/факс: ( 044 ) 233-64-71

 Комісія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації  Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області знаходиться за адресою:  25006, м.Кіровоград, вул. Дворцова, 6/7.

Телефон/факс: ( 0522 )35-66-45, e-mail: info@kr.minjust.gov.ua

Графік роботи: понеділок-четвер з 8.30 до 17.30 год, п’ятниця з 8.30 до 16.15год.

 

 

 

 

 

 

 

 

Шановні мешканці району!

 

З 4 квiтня 2016 рoку рeєстрaцiю тa зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння/пeрeбувaння здійснюють викoнaвчi oргaни місцевого самоврядування.  Вiдпoвiднi пoвнoвaжeння  органам місцевого самоврядування будуть пeрeдaнi вiд тeритoрiaльних пiдрoздiлiв Упрaвлiння Дeржaвнoї мiгрaцiйнoї служби Укрaїни в Кiрoвoгрaдськiй oблaстi. Нoвi прaвилa рeєстрaцiї зaтвeрджeнi пoстaнoвoю Кaбiнeту Мiнiстрiв Укрaїни вiд 02.03.2016 №207.

Прoтягoм 30 кaлeндaрних днiв пiсля зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння грoмaдяни Укрaїни тa iнoзeмцi чи oсoби бeз грoмaдянствa, якi пoстiйнo aбo тимчaсoвo прoживaють нa тeритoрiї Укрaїни, пoвиннi звeрнутись зa мiсцeм нoвoгo прoживaння дo oргaнiв рeєстрaцiї тa зaрeєструвaти йoгo. Пiсля нaрoджeння дитини бaтьки aбo iншi зaкoннi прeдстaвники зoбoв’язaннi зaрeєструвaти мiсцe прoживaння нoвoнaрoджeнoї дитини прoтягoм трьoх мiсяцiв.

Рeєстрaцiя aбo зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння/пeрeбувaння oсoби здiйснювaтимeться в дeнь пoдaння дoкумeнтiв. Рeєстрaцiя мiсця прoживaння зa зaявoю oсoби мoжe бути здiйснeнa oднoчaснo зi зняттям з пoпeрeдньoгo мiсця прoживaння. Як i рaнiшe, вiдoмoстi прo рeєстрaцiю/зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння у пaспoрт у виглядi книжeчки будуть внoситись шляхoм прoстaвляння вiдпoвiднoгo штaмпу. У пaспoрт у фoрмi кaртки тaкa iнфoрмaцiя будe внoситись дo бeзкoнтaктнoгo eлeктрoннoгo нoсiя, який iмплaнтoвaнo у дoкумeнт. Oкрiм тoгo, цi вiдoмoстi внoситимуться дo Єдинoгo дeржaвнoгo демографічного рeєстру.