Центр надання адміністративних послуг

 

Центр надання адміністративних послуг – місце спілкування влади і громади району, де можна одержати будь — яку інформацію, консультацію чи послугу з відповідними зручними умовами, компетентним і приязним персоналом. З 08 жовтня 2013 року розпочав свою роботу Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр). 

Станом на 04 січня 2018 року Центром прийнято 52 звернення від жителів Знам’янського району, з них надано 6 адміністративних послуг. Мешканцям району надано 32 консультації.

Виконкомами сільських рад у повному обсязі забезпечено надання адміністративної послуги щодо реєстрації та зняття з реєстрації громадян.

 Головним завданням Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг.

Виконкомами сільських рад у повному обсязі забезпечено надання адміністративної послуги щодо реєстрації та зняття з реєстрації громадян.

Головним завданням Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг.

 

 

 

Шановні громадяни!

3 11.04.2017 року припинено прийом клопотань (заяв) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність чи користування від громадян, крім заяв учасників АТО які проживають у Знам’янському районі.

 

 

 

Пам’ятка-інструкцію для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

«Подорожуємо по безвізу: запитання – відповідь» (інформаційний довідник)

 

 

 

Шановні відвідувачі!

У відділі (Центрі) надання адміністративних послуг райдержадміністрацій Ви зможете отримати адміністративні послуги, що надаються структурними підрозділами Знам’янської районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та відомств України у Знам’янському районі. Також зможете оформити документи дозвільного характеру, подати заяви, одержати на них належно підготовлені відповіді.

Протягом І півріччя 2017 року Центром прийнято  3721 звернень від жителів Знам’янського району, з них надано 3269 адміністративних послуг. Мешканцям району надано 1583 консультації. Найбільш запитуваними послугами є послуги державних реєстраторів (державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем, видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державна реєстрація нерухомого майна та їх обтяжень); послуги відділу у Знам’янському районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (видача витягу з Державного земельного кадастру, державна реєстрація земельної ділянки, видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку, прийняття рішення щодо передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності, документи дозвільного характеру .

Виконкомами сільських рад у повному обсязі забезпечено надання адміністративної послуги щодо реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Діяльність Центру спрямована на забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що запобігає корупційним діям, забезпечує оперативність у вирішенні питань, забезпечує рівність прав всіх суб’єктів звернення.

Головним завданням Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг.

 

 

 

 

Актуальна інформація для громадян!

 

У Головному  територіальному управлінні юстиції у Кіровоградській області створений та діє прямий телефон (0522) 35-66-50 «гарячої» лінії з загальних питань роботи органів юстиції області, на який Ви можете звертатися за консультацією, час роботи – з понеділка по п’ятницю, щотижня з 10.00 до 12.00 год. або надсилати листи на поштову адресу: вул. Дворцова, 6/7, м. Кіровоград, 25006 та на електронну адресу: E-Mail: info@kr.minjust.gov.ua.

З метою донесення до відома громадськості інформації про систему державної реєстрації прав,  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державної реєстрації актів цивільного стану та реєстрації громадських об’єднань про їх основні принципи та функції, на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області http://krjust.gov.ua в рубриці «Управління державної реєстрації» розміщена інформація про порядок державної реєстрації, нормативно-правова база, яка регулює вказаний порядок, перелік суб’єктів державної реєстрації Кіровоградської області та контактні номери телефонів. Також розміщено ряд інформаційно-роз’яснювальних матеріалів, зокрема листи-роз’яснення, форми та зразки документів.

 

 

 

 

Контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації прав на нерухоме майно та бізнесу покладається  на підрозділи, які діють у складі Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області:

  • Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

 

  • Сектор взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

 

Адреса розміщення:

25006, м. Кіровоград, вул. Дворцова, 6/7

телефон/факс: (0522) 35-66-45, 35-66-49

e-mail: info@kr.minjust.gov.ua, info@kr.drsu.gov.ua   

 

Графік роботи: 

понеділок – четвер з 8.30 год. до 17.30 год. 
п’ятниця з 8.30 год. до 16.15 год. 
обід: з 13.00 год.  до 13.45 год.

вихідні дні: субота, неділя.

 

 

НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ З ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПРАВ ТА РОЗМІР ПЛАТИ

 

За бажанням заявника інформація з Державного реєстру прав може бути надана у паперовій формі уповноваженою особою суб’єкта державної реєстрації прав, нотаріусом або його помічником з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки державного реєстратора.

Згідно статті 32 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інформація про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що міститься у Державному реєстрі прав, є відкритою, загальнодоступною та платною, крім випадків, передбачених цим Законом.

Для фізичних та юридичних осіб інформація за об’єктом нерухомого майна та суб’єктом речового права надається в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України, за умови ідентифікації такої особи (фізичної або юридичної) з використанням електронного цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, або в паперовій формі державним реєстратором.

Інформація про зареєстровані права та їх обтяження, отримана в електронній чи паперовій формі за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру прав, має однакову юридичну силу та використовується відповідно до законодавства.

Інформація з Державного реєстру прав не надається фізичним та юридичним особам у разі невнесення плати за надання інформації або внесення її не в повному обсязі.

За заявою власника чи іншого правоволодільця державний реєстратор надає інформацію про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно, що їм належить, та обтяження таких прав.

Розмір плати за надання інформації з Державного реєстру прав та порядок її використання визначаються у Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127, відповідно до якого, розмір плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно установлений:

за надання інформації у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати (34 грн.);

за надання інформації в електронній формі — 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати (17 грн.).

Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно справляється у відповідному розрахунку від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому така інформація отримується, округлюється до гривні та зараховується до державного бюджету у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», мінімальну заробітну плату у 2016 році установлено у місячному розмірі: з 1 січня — 1378 гривень.

 

Отримання Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

На сайті ДП «Національні інформаційні системи» за посиланням:  http://www.nais.gov.ua/method  у рубриці «Методичні рекомендації» в блоці «Кабінет електронних сервісів» користувачі mail.gov.ua мають можливість ознайомитись з «Правилами пошуку інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно» та відеоінструкцією «Порядок отримання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

 

 

До уваги громадян!

Відповідно ч.1 ст. 37 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952- IV (у редакції Закону від 01.01.2016 року), ч 1.ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835- VIII (у редакції Закону від 01.01.2016 року)  рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України, його територіальних органів або до суду.

Попередня редакція згаданого Закону передбачала можливість оскарження таких рішень лише до суду.

В Україні з’явилася додаткова можливість оскаржити рішення, дії чи бездіяльність державних реєстраторів при реєстрації нерухомого майна –шляхом подання скарги до Міністерства юстиції України та його територіальних органів.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

 — на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

—  на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

Територіальні органи Міністерства юстиції розглядають скарги на:

— рішення державного реєстратора, крім рішень про державну реєстрацію прав, а також дії та бездіяльність державного реєстратора,

— дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

З метою створення дієвих механізмів адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1128, для забезпечення розгляду скарг Міністерством юстиції України та Головним територіальним управлінням юстиції у Кіровоградській області створено постійно діючу Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Комісія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України знаходиться за адресою: 01001, м. Київ, вул. Городецького, 13

Телефон/факс: ( 044 ) 233-64-71

 Комісія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації  Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області знаходиться за адресою:  25006, м.Кіровоград, вул. Дворцова, 6/7.

Телефон/факс: ( 0522 )35-66-45, e-mail: info@kr.minjust.gov.ua

Графік роботи: понеділок-четвер з 8.30 до 17.30 год, п’ятниця з 8.30 до 16.15год.

 

 

 

 

 

 

 

 

Шановні мешканці району!

 

З 4 квiтня 2016 рoку рeєстрaцiю тa зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння/пeрeбувaння здійснюють викoнaвчi oргaни місцевого самоврядування.  Вiдпoвiднi пoвнoвaжeння  органам місцевого самоврядування будуть пeрeдaнi вiд тeритoрiaльних пiдрoздiлiв Упрaвлiння Дeржaвнoї мiгрaцiйнoї служби Укрaїни в Кiрoвoгрaдськiй oблaстi. Нoвi прaвилa рeєстрaцiї зaтвeрджeнi пoстaнoвoю Кaбiнeту Мiнiстрiв Укрaїни вiд 02.03.2016 №207.

Прoтягoм 30 кaлeндaрних днiв пiсля зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння грoмaдяни Укрaїни тa iнoзeмцi чи oсoби бeз грoмaдянствa, якi пoстiйнo aбo тимчaсoвo прoживaють нa тeритoрiї Укрaїни, пoвиннi звeрнутись зa мiсцeм нoвoгo прoживaння дo oргaнiв рeєстрaцiї тa зaрeєструвaти йoгo. Пiсля нaрoджeння дитини бaтьки aбo iншi зaкoннi прeдстaвники зoбoв’язaннi зaрeєструвaти мiсцe прoживaння нoвoнaрoджeнoї дитини прoтягoм трьoх мiсяцiв.

Рeєстрaцiя aбo зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння/пeрeбувaння oсoби здiйснювaтимeться в дeнь пoдaння дoкумeнтiв. Рeєстрaцiя мiсця прoживaння зa зaявoю oсoби мoжe бути здiйснeнa oднoчaснo зi зняттям з пoпeрeдньoгo мiсця прoживaння. Як i рaнiшe, вiдoмoстi прo рeєстрaцiю/зняття з рeєстрaцiї мiсця прoживaння у пaспoрт у виглядi книжeчки будуть внoситись шляхoм прoстaвляння вiдпoвiднoгo штaмпу. У пaспoрт у фoрмi кaртки тaкa iнфoрмaцiя будe внoситись дo бeзкoнтaктнoгo eлeктрoннoгo нoсiя, який iмплaнтoвaнo у дoкумeнт. Oкрiм тoгo, цi вiдoмoстi внoситимуться дo Єдинoгo дeржaвнoгo демографічного рeєстру.