Про розгляд звернень громадян

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації (далі – управління) проводило роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв’язку, викладене громадянами на особистому прийомі або засобами телефонного зв’язку через Урядову «гарячу лінію», Кіровоградський обласний контактний центр та «гарячу лінію» керівництва районної державної адміністрації.

До управління соціального захисту населення районної державної адміністрації впродовж І півріччя 2020 року надійшло 18 звернень, що на
31 менше порівняно з відповідним періодом 2019 року. Кількість письмових звернень порівняно з відповідним періодом 2019 року зменшилась на 13 і становить 11. Кількість звернень на особистому прийомі зменшилась на 19 і становить 4.

Через районну державну адміністрацію надійшло 14 звернень, поштою не надходили. Неодноразових, колективних, та повторних звернень не надходило.

Всього до управління звернулись 18 осіб.

Аналіз звернень за їх видами показує, що з усіх звернень, які надійшли до управління впродовж І півріччя 2020 року, 18 становлять заяви.

У зверненнях порушено 18 питань, а саме: надання матеріальної допомоги – 12; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 1; визначення соціального статусу та одержання пільг – 1; інші — 3.

За наслідками розгляду звернень вирішено позитивно 12 питань, надано роз’яснення на 6.

Забезпечено розгляд 84 звернень громадян, що надійшли через Урядову «гарячу лінію», з яких на 30 питань надано роз’яснення, 54 – задоволено.

Забезпечено розгляд 27 звернень громадян, що надійшли через Кіровоградський обласний контактний центр, з яких на 8 питань надано роз’яснення, 18 питань задоволено, 2 звернення не підлягали розгляду.

Через телефонну «гарячу лінію» керівництва Знам’янської районної державної адміністрації звернення не надходили.

З метою попередження збільшення кількості письмових та усних звернень громадян та з метою інформування населення району з питань діючого законодавства і заходів соціального захисту на стендах, в доступних для громадян місцях, розміщена інформація про зміни в чинному законодавстві щодо надання всіх видів державної допомоги, субсидій на житлово-комунальні послуги, пільг та інших питань, що відносяться до повноважень управління. Поряд з цим, ведеться інформаційно — роз’яснювальна робота через засоби масової інформації, а саме в районній газеті «Сільське життя» впродовж
звітного періоду 2020 року надруковано 16 статей з різних питань соціального

 

 

2

захисту населення. Окрім цього, в управлінні здійснюється прийом населення за принципом «єдиного вікна». Так станом на 30 червня 2020 року надано 2254 консультацій та прийнято 1877 заяв.

З метою підвищення ефективності системи надання громадянам району соціальної підтримки і покращення надання соціальної допомоги населенню шляхом обслуговування безпосередньо за місцем проживання на території району забезпечено роботу «мобільного соціального офісу», впродовж
І кварталу 2020 року здійснено 6 виїзних прийомів, спеціалістами управління надано консультацій 43 особам та прийнято 12 заяв для призначення різних видів державної соціальної допомоги, в ІІ кварталі 2020 року виїзди не проводились.

Також на стендах управління розміщені графіки прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, Кіровоградської обласної державної адміністрації, Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації та Знам’янської районної державної адміністрації.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян щокварталу направляється до районної газети «Сільське життя» та на офіційний веб-сайт районної державної адміністрації. Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щокварталу на виробничих нарадах управління.

Письмові відповіді громадянам надаються стовідсотково. За звітний період 2020 року фактів порушення термінів розгляду звернень не виявлено. Керівництво та службові особи, задіяні у розгляді звернень, всебічно намагаються приймати об’єктивні рішення із дотриманням вимог чинного законодавства. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються члени сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовці, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції  та ООС на сході України, члени їх сімей, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Усі письмові звернення розглядаються начальником, а у разі його відсутності – заступниками начальника, із подальшим визначенням виконавців.

 

 

Прочитано 2 раз

Центр-укр портал
cz
kmu
1545
Тарифна децентралізація1
president
258691
pfu
БУДИНОК_ЮСТИЦІЇ_
logo_527
nazk_logo2
amc
mou
com
banner(160x236)meet_your_child
dpa
dpss
us
tel
vr
безоплтана правова
budget
thsh