Про звернення до органів Пенсійного фонду у разі зміни паспорту

Протягом 2019 року органами Пенсійного фонду України в Кіровоградській області для забезпечення достовірності особистих даних в електронних пенсійних справах здійснюється перевірка паспортних даних пенсіонерів, які за обліками Державної міграційної служби визнані недійсними, викраденими або втраченими. Згідно з отриманими списками працівниками головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області були направлені письмові запрошення одержувачам пенсії, паспортні дані яких, за інформацією Державної міграційної служби, потребували уточнення.

Звертаємо увагу, що пенсіонери повинні повідомити органи Пенсійного фонду у разі виникнення таких обставин:

  • отримання нового зразка паспорту громадянина України – ID картки;
  • отримання нового паспорту у разі викрадення або втрати старого;
  • зміни прізвища, ім’я та по-батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни);
  • зміни місця реєстрації (прописки) або при знятті з реєстрації.

Отже, у разі вищезазначених змін особистих даних, обов’язково необхідно повідомити про це органи Пенсійного фонду України та надати оригінал дійсного паспортного документа для здійснення виплати пенсій та запобігання виникнення непорозумінь.

Прочитано 3 раз

Центр-укр портал
cz
kmu
1545
Тарифна децентралізація1
president
258691
pfu
БУДИНОК_ЮСТИЦІЇ_
logo_527
nazk_logo2
amc
mou
com
banner(160x236)meet_your_child
dpa
dpss
us
tel
vr
безоплтана правова
budget
thsh