Реєстр застрахованих осіб допоможе і при оформленні лікарняного, і для призначення пенсії

Якщо людині потрібно оформити лікарняний лист, соціальну допомогу чи прийшов час виходу на пенсію – видати необхідні дані для офіційних процедур допоможе Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр). Ведення, обробку та використання його даних здійснює Пенсійний фонд України.

Реєстр ведеться в електронному вигляді і на кожну застраховану особу (а це кожен четвертий житель області) Пенсійний фонд створює окрему персональну електронну облікову картку.

Кожен громадянин, що є застрахованою особою, зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, має можливість перевірити свої індивідуальні дані (прізвище, дата народження, серія паспорта, адреса тощо), внесені до Реєстру. У разі виявлення некоректних відомостей особа має можливість подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення таких даних за визначеною формою. Разом з нею надаються документи, що підтверджують будь-які зміни.

Прочитано 7 раз

cropped-logo_
Центр-укр портал
cz
kmu
1545
Тарифна децентралізація1
president
258691
pfu
БУДИНОК_ЮСТИЦІЇ_
logo_527
nazk_logo2
amc
mou
com
banner(160x236)meet_your_child
dpa
dpss
us
tel
vr
budget
thsh