Як подати електронне звернення до

Знамянської районної державної адміністрації

 

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни мають право подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.

Адреса електронної пошти Знам’янської районної державної адміністрації, призначена для роботи з електронними зверненнями громадян: inbox1@zn.kr-admin.gov.ua.

Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян». 

У зверненні необхідно:

1) зазначити прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання та контактний телефон особи, яка звертається;

2) викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) вказати дату.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.