Відбулося засідання районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян

У районній державній адміністрації відбулося засідання районної постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян, яке провела керівник апарату райдержадміністрації Олена Слюсаренко.

Під час засідання комісії про роботу із зверненнями громадян заслухали інформацію про стан додержання законодавства під час роботи із зверненнями громадян в  управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації та виконкомі Мошоринської сільської ради.

Начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  Олександр Федорченко повідомив, що протягом січня-травня 2019 року до управління надійшло 23 звернення громадян. У своїх зверненнях найчастіше громадяни порушували питання щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунки за здані в оренду паї – 71,4%, надання земельних ділянок у власність – 14,3%.

На всі звернення були наданні відповідні роз’яснення. Керівник апарату акцентувала увагу представників управління агропромислового розвитку райдержадміністрації на збільшення кількості позитивно вирішених звернень громадян та зменшення надходження неодноразових та повторних звернень.

Провідний спеціаліст відділу організаційної роботи, комунікацій з громадськістю, інформаційної діяльності та звернень громадян апарату райдержадміністрації Марія Окуненко довела до відома присутніх про те, що відповідно до чинного законодавства стан роботи із зверненнями громадян у Мошоринській сільській раді заслуховується на розширених засіданнях виконавчого комітету. У приміщенні сільської ради розміщений інформаційний стенд, на якому оприлюднені законодавчі акти та методичні матеріали з питань розгляду звернень громадян, графіки прийомів громадян керівництвом області, району та сільської ради.

Протягом січня-травня 2019 року громадяни Мошоринської сільської ради зверталися з питань соціального захисту населення (призначення і виплата соціальної допомоги, субсидії, надання матеріальної допомоги), частка звернень яких складає 50,0%; комунального господарства (благоустрій населеного пункту, ремонт доріг, послуги електро- та газопостачання) – 22,2%; транспорту та зв’язку – 16,7%. Позитивно вирішені 55,6% звернень, на 38,9% звернень були надані відповідні роз’яснення.

Підвівши підсумки, керівник апарату наголосила, що при розгляді звернень громадян  керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та сільським головам району необхідно обов’язково дотримуватися вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також: забезпечувати створення сприятливих умов для відвідувачів, постійно виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян та повторні звернення.

Прочитано 53 раз

cropped-logo_
Центр-укр портал
cz
kmu
1545
Тарифна децентралізація1
president
258691
pfu
БУДИНОК_ЮСТИЦІЇ_
logo_527
nazk_logo2
amc
mou
com
banner(160x236)meet_your_child
dpa
dpss
us
tel
vr
budget
thsh