Захист прав споживачів

Придбання продуктів харчування та різноманітних товарів – звичне явище, з яким громадяни стикаються майже щодня. Та якщо товар виявився неякісним, тоді гроші були витрачені даремно разом із добряче зіпсованим настроєм.

Тому відшкодування збитків є необхідною процедурою. А в разі вживання зіпсованих продуктів, можна ще й завдати неабиякої шкоди здоров’ю.

У нашій країні порушення якості та безпечності продукції також не залишаються поза увагою держави, що підтверджується Законом України «Про захист прав споживачів», постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та іншими нормативно-правовими актами. Згідно із Законом споживач має право на належну якість і безпеку продукції та обслуговування, захист своїх прав державою, достовірну інформацію про продукцію та про її виробника, на відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції. З метою захисту порушених прав споживачі можуть звертатись до суду та інших державних органів і громадських організацій. Якщо ж якість придбаного товару неналежна, споживач у встановлені законодавством строки може вимагати відшкодування витрат на усунення недоліків, повернення сплачених грошей, заміну товару тощо. Але, не дивлячись на чіткі норми законодавства, покупці іноді стикаються з труднощами при покупці та використанні продуктів та товарів.

Отримати оперативну відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись до Управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області за номерами телефонів (0522) 24-77-25; 24-63-36; 24-63-39. На офіційному веб-сайті Держпродспоживлужби http://kr.consumer.gov.ua у вкладці «Зв’язки з громадськістю» можна залишити звернення.

Також можна надіслати заяву за адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи (Тімірязєва), 84. Бланк заяви знаходиться у вкладці «Напрямки роботи/Захист прав споживачів/Бланк заяви».